FAQ

Vaak gestelde vragen

Help! Ik heb geen ticket ontvangen maar zie wel een factuur.

Heeft u wel betaald? Dan geldt de factuur ook als geldig toegangsbewijs voor het concert. Uw naam staat daarnaast ook op de lijst van gasten die bij de ingang ligt.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en ook geen kaartje.

Heeft u wel betaald? Het kan zijn dat u een verkeerd mailadres heeft ingevoerd. Stuur voor de zekerheid een mailtje naar info@experienceklassiek.nl en we zullen het zo snel mogelijk voor u uitzoeken.

Vanaf hoe laat kan ik naar binnen?

Vanaf 30 minuten voor het concert kunt u al naar binnen. De zaal zelf gaat 5-10 minuten voor aanvang van het concert open.

Ik wil graag donateur/vriend van de serie worden

Wat leuk! Stuur een mailtje naar info@experienceklassiek.nl met uw naam en telefoon nummer. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Wilt u liever anoniem doneren? Maak dan uw donatie over op NL07 INGB 0004 6065 21 tnv R.N. Plazier.

Het contact formulier werkt niet

Stuur een mailtje naar info@experienceklassiek.nl